Darja Kerndlová

Diplomová práce

Identita a image značky Milka

Identity and image of the brand Milka
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identitou a image značky Milka. Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je identita a image značky Milka a do jaké míry se tyto dvě části značky shodují. Práce je rozdělena do tří kapitol. Cílem první kapitoly je vysvětlení pojmu značka, identita a image. Cílem druhé kapitoly je odhalit identitu značky Milka. Cílem poslední kapitoly je pak odhalit i její image a porovnat jí s …více
Abstract:
This thesis deals with identity and brand image Milka. The main objective is to find out the identity and image of the brand Milka and to find out if they correspond each other. The thesis is divided into three chapters. The objective of the first chapter is to explain the term brand, identity and image. The objective of the second chapter is to reveal the identity of the brand Milka. The aim of the …více
 

Klíčová slova

image Milka značka identita
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52972

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod