Darja Kerndlová
Master's thesis
Identita a image značky Milka
Identity and image of the brand Milka
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá identitou a image značky Milka. Hlavním cílem práce je zjistit, jaká je identita a image značky Milka a do jaké míry se tyto dvě části značky shodují. Práce je rozdělena do tří kapitol. Cílem první kapitoly je vysvětlení pojmu značka, identita a image. Cílem druhé kapitoly je odhalit identitu značky Milka. Cílem poslední kapitoly je pak odhalit i její image a porovnat jí s …viacAbstract:
This thesis deals with identity and brand image Milka. The main objective is to find out the identity and image of the brand Milka and to find out if they correspond each other. The thesis is divided into three chapters. The objective of the first chapter is to explain the term brand, identity and image. The objective of the second chapter is to reveal the identity of the brand Milka. The aim of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52972
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2017
- Vedúci: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52972
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
Lenka Bečičková -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Umelecké dielo a identita jeho autora v médiách a reklame
Laura Mikušová -
Budování vizuální identity značky
Luong Duyen Nguyenová -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Postavení značky z hlediska její image na trhu
Adéla Lebedová -
Image vybrané firmy/značky
Thu Thuy Nguyenová