Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýšení atraktivity destinace – Romana Sedlatá
Romana Sedlatá
Bachelor's thesis
Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýšení atraktivity destinace
Nontraditional product of tourism as a means to increase destination attractiveness
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá sportovní běžeckou akcí Pardubický vinařský půlmaraton a jejím vztahem k cestovnímu ruchu ve městě Pardubice.Teoretická část předkládá východiska dle studia odborné literatury a zaměřuje se na běžecké akce v cestovním ruchu, jejich charakteristiku, členění a význam jejich uplatnění v destinačním managementu. Praktická část obsahuje analýzu významných maratonských a půlmaratonských …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with organization of sport event Pardubický vinařský půlmaraton and its impact on tourism in Pardubice. The theoretical part submits basic analyses of technical bibliography and focuses on running race events in tourism, its characteristic, classification and application within destination management. The practical part includes analysis of important marathon or half-marathon …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 8. 2018
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB10908
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2018
- Supervisor: Mgr. Dagmar Hrušová, Ph.D.
- Reader: Mgr. David Chaloupský, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEDLATÁ, Romana. \textit{Netradiční produkt turismu jako prostředek zvýšení atraktivity destinace}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Informatics and Management. 2018. Available from: https://theses.cz/id/vjhcuy/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 25. 9. 2018 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of Informatics and ManagementBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Theses on a related topic
-
Event marketing, sportovní a zábavní služby v hotelu, sezonní obsazenost, eventové akce
Tomáš Žondra -
Event marketingová akce v moderní firmě
David Vaculík -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek -
Dopad koronaviru na společenské akce v konkrétní firmě
Houdková Houdková -
Propagace vybraného produktu v rámci eventové akce
Dominika Hloušková -
Noc kostelů jako event v cestovním ruchu
Dalibor KOLÁŘ -
Event marketing v aplikaci na společnost Škoda Power
Renata HAUEROVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights