Alina Kravchuk

Diplomová práce

Marketing v gastronomii

Gastronomy Marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit současný stav gastronomie v České republice, zejména využití marketingových nástrojů v oboru gastronomických služeb. Teoretická část se zabývá charakteristikou gastronomie, vymezením jednotlivých pojmů, formováním povědomí o gastronomii a jejím vývojem v čase. Specifikuje marketing gastronomických služeb a popisuje jednotlivé složky marketingového mixu. Též vymezuje …více
Abstract:
The aim of this thesis is to determine the current situation of gastronomy in the Czech Republic, in particular the use of marketing tools in the field of gastronomic services. The theoretical part deals with the characteristics of gastronomy, the definition of terms, the awareness of the formation of gastronomy and its evolution in time. Specifies marketing, gastronomic services and describes the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
  • Vedoucí: Oldřich Vávra
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30017