Alina Kravchuk
Diplomová práce
Marketing v gastronomii
Gastronomy Marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je zjistit současný stav gastronomie v České republice, zejména využití marketingových nástrojů v oboru gastronomických služeb. Teoretická část se zabývá charakteristikou gastronomie, vymezením jednotlivých pojmů, formováním povědomí o gastronomii a jejím vývojem v čase. Specifikuje marketing gastronomických služeb a popisuje jednotlivé složky marketingového mixu. Též vymezuje …víceAbstract:
The aim of this thesis is to determine the current situation of gastronomy in the Czech Republic, in particular the use of marketing tools in the field of gastronomic services. The theoretical part deals with the characteristics of gastronomy, the definition of terms, the awareness of the formation of gastronomy and its evolution in time. Specifies marketing, gastronomic services and describes the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30017
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2012
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Miroslav Karlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30017
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Pohostinská a hostinská činnost ve vybraných obcích Hornolidečska ve druhé polovině 19. a první polovině 20. století.
Jiří PTÁČEK -
Řízení kvality služeb v gastronomii
Adéla Rieszová -
Nabídka a kvalita služeb v gastronomii
Elizaveta Kuznetsova -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Dopad pandemie koronaviru na sektor služeb se zaměřením na gastronomii
Veronika Fantová -
Úloha a význam standardů a manuálů pro kvalitu služeb v gastronomii
Veronika Husáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan