Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování – Pavlína PRCHALOVÁ
Pavlína PRCHALOVÁ
Bakalářská práce
Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování
Impact of the covid-19 pandemic on consumer behavior
Anotace:
Pandemie covid-19 v posledních letech ovlivnila životy mnoha spotřebitelů. Situace v České republice přiměla mnoho spotřebitelů přehodnotit své zavedené nákupní chování a nákupní zvyklosti. Cílem práce bylo zkoumat dopad pandemie covid-19 na nákupní chování spotřebitelů různých věkových kategorií ve vybraných městech Ústeckého kraje v souvislosti s nakupováním na internetu. Cíle bylo dosaženo zhodnocením …víceAbstract:
The Covid-19 pandemic in recent years has impacted the lives of many consumers. The situation in the Czech Republic has led many consumers to reconsider their established shopping behaviors and purchasing habits. The aim of this study was to examine the impact of the Covid-19 pandemic on the shopping behavior of consumers across different age groups in selected cities of the Ústí nad Labem Region, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PRCHALOVÁ, Pavlína. \textit{Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/vjojh8/.
Jak správně citovat práci
PRCHALOVÁ, Pavlína. Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Nákupní chování spotřebitelů na Vysočině v době koronaviru ve vztahu k drive thru prodeji
Kateřina Hubková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková