Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování – Pavlína PRCHALOVÁ
Pavlína PRCHALOVÁ
Bachelor's thesis
Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování
Impact of the covid-19 pandemic on consumer behavior
Abstract:
Pandemie covid-19 v posledních letech ovlivnila životy mnoha spotřebitelů. Situace v České republice přiměla mnoho spotřebitelů přehodnotit své zavedené nákupní chování a nákupní zvyklosti. Cílem práce bylo zkoumat dopad pandemie covid-19 na nákupní chování spotřebitelů různých věkových kategorií ve vybraných městech Ústeckého kraje v souvislosti s nakupováním na internetu. Cíle bylo dosaženo zhodnocením …moreAbstract:
The Covid-19 pandemic in recent years has impacted the lives of many consumers. The situation in the Czech Republic has led many consumers to reconsider their established shopping behaviors and purchasing habits. The aim of this study was to examine the impact of the Covid-19 pandemic on the shopping behavior of consumers across different age groups in selected cities of the Ústí nad Labem Region, …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRCHALOVÁ, Pavlína. \textit{Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2024. Available from: https://theses.cz/id/vjojh8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
PRCHALOVÁ, Pavlína. Dopad pandemie covid-19 na spotřebitelské chování. Ústí nad Labem, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Lenka Jandošová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Aneta Hudcová -
Eye tracking - Nákupní chování spotřebitele při nakupování potravin na internetu
Karolína Chárová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
Kateřina Stejskalová -
Nákupní chování spotřebitelů na Vysočině v době koronaviru ve vztahu k drive thru prodeji
Kateřina Hubková -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková