Vývojová psychopatologie u intelektově nadaných adolescentů – Mgr. Monika Sisrová, Ph.D.
Mgr. Monika Sisrová, Ph.D.
Diplomová práce
Vývojová psychopatologie u intelektově nadaných adolescentů
Developmental psychopathology of intellectually gifted adolescents
Anotace:
V našem výzkumu jsme porovnávali rozdíly mezi nadanými adolescenty a běžnou adolescentní populací v oblasti vývojové psychopatologie. K výzkumu jsme použili dotazník z mezinárodního projektu SAHA, který mapuje rizikové a protektivní faktory sociálního a zdravotního vývoje adolescentů. K našim účelům jsme z něj vybrali škály z oblasti internalizované a externalizované psychopatologie a doplnili je škálami …víceAbstract:
In our research we have compared the differences between gifted adolescents and the common adolescent population in the area of developmental psychopathology. For the research we used a questionnaire from the international project SAHA which maps the risk and protective factors of social and health development of adolecents. For our purposes we have chosen scales from area of internalized and externalized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rquhh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: prof. PhDr. Marek Blatný, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Výskyt posttraumatického stresu u českých dospívajících: jeho souvislosti s internalizovanou psychopatologií a rizikovým chováním
Kateřina Bartošová -
Seberegulace v kontextu antisociálního chování v období pozdní adolescence
Gabriela Bartošová -
Identifikace nadání a mimořádného nadání žáků běžné základní školy
Pavla Francová -
Přesnost a struktura rodičovského a učitelského posouzení schopností dětí v kontextu mimořádného nadání
Michal Jabůrek -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková -
Postoje učitelů k nadání a rozvoji nadaných dětí
Lenka Berecková -
Naplňování Koncepce podpory rozvoje nadání a péče o nadané v období let 2014-2020 základními školami v Moravskoslezském kraji
Markéta Peterková -
Mimořádně nadaní žáci v primární škole
Lucie Bernatová