Marek Lutovský

Diplomová práce

Sportovní sponzoring

Anotace:
Sponzoring je relativně novým nástrojem komunikačního mixu. Nástrojem, který umí zasáhnout cílovou skupinu, vybudovat tzv. ?goodwill?, zefektivnit reklamní kampaně a dopomoci lepším vztahům s klíčovými partnery. Má hodně společného se vztahy k veřejnosti (PR), reklamou a ?Event marketingem?, měl by však pro svou jedinečnost zůstat samostatným a plnohodnotným nástrojem komunikačního mixu. Jeho nejoblíbenější …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 10. 2006
  • Vedoucí: Libuše Mottlová
  • Oponent: Václav Stříteský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/655