Současné metody politických a volebních kampaní a jejich vliv na výsledky voleb ve vybraných demokratických státech – Ing. Lucie Pelcnerová
Ing. Lucie Pelcnerová
Bakalářská práce
Současné metody politických a volebních kampaní a jejich vliv na výsledky voleb ve vybraných demokratických státech
Contemporary Methods of Political and Electional Campaigning and its Impact on Electoral Results in Selected Democratic States
Anotace:
Politický marketing je souborem metod, které, pokud jsou aplikovány správným způsobem, umožňují úspěšnou realizaci a vedení politické kampaně. Politický marketing se stal nezbytností pro každou moderní politickou stranu, ať už v České republice nebo v zahraničí. Politický marketing je založen na aplikaci metod ekonomického (komerčního) marketingu do politického prostředí. Důležitou součástí politického …víceAbstract:
Political marketing is a set of methods that when applied properly, allow the successful implementation and management of political campaigns. Currently, the political marketing in the world also in the Czech Republic is widely used by political parties and candidates. Political marketing is trying to apply methods of economic (commercial) marketing to the political environment. An important part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/f6i1o/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Aleš Balcar
- Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PELCNEROVÁ, Lucie. \textit{Současné metody politických a volebních kampaní a jejich vliv na výsledky voleb ve vybraných demokratických státech}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/vk6309/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Politický marketing a politické výzkumy jako jeden z hlavních nástrojů politického marketingu
Lucie Zdrhová -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
Harriet Enyonam Kwawukume -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
David Passler -
Politický marketing při první přímé volbě prezidenta České republiky
Petra Šantorová -
Donald Trump a americké prezidentské volby - srovnání kampaní z let 2016 a 2020 na základě analýzy negativní kampaně se zvláštním zřetelem na Twitter
Tomáš KONOPÁSEK