Ing. Lucie Pelcnerová

Bakalářská práce

Současné metody politických a volebních kampaní a jejich vliv na výsledky voleb ve vybraných demokratických státech

Contemporary Methods of Political and Electional Campaigning and its Impact on Electoral Results in Selected Democratic States
Anotace:
Politický marketing je souborem metod, které, pokud jsou aplikovány správným způsobem, umožňují úspěšnou realizaci a vedení politické kampaně. Politický marketing se stal nezbytností pro každou moderní politickou stranu, ať už v České republice nebo v zahraničí. Politický marketing je založen na aplikaci metod ekonomického (komerčního) marketingu do politického prostředí. Důležitou součástí politického …více
Abstract:
Political marketing is a set of methods that when applied properly, allow the successful implementation and management of political campaigns. Currently, the political marketing in the world also in the Czech Republic is widely used by political parties and candidates. Political marketing is trying to apply methods of economic (commercial) marketing to the political environment. An important part of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Aleš Balcar
  • Oponent: PhDr. Mgr. Jan Šmíd, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní