Bc. Michaela Kalinová

Diplomová práce

Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře

The Project of Marketing Communication Improvement of New Travel Agency
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace vybrané cestovní kanceláře. Prostřednictvím internetové reklamy, sociálních sítí a dalších marketingových nástrojů byl vytvořen projekt, který má cestovní kanceláři pomoct s návštěvností webových stránek, zvýšením prodeje produktů a povědomí veřejnosti.
Abstract:
The diploma thesis deals with the improvement of marketing communication of a selected travel agency. Through internet advertising, social networks and other marketing tools was created the project, which supposed to help to the travel agency with an attendance of websites, increase of the product sale and public awareness.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kalinová, Michaela. Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika