Bc. Michaela Kalinová

Master's thesis

Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře

The Project of Marketing Communication Improvement of New Travel Agency
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zlepšením marketingové komunikace vybrané cestovní kanceláře. Prostřednictvím internetové reklamy, sociálních sítí a dalších marketingových nástrojů byl vytvořen projekt, který má cestovní kanceláři pomoct s návštěvností webových stránek, zvýšením prodeje produktů a povědomí veřejnosti.
Abstract:
The diploma thesis deals with the improvement of marketing communication of a selected travel agency. Through internet advertising, social networks and other marketing tools was created the project, which supposed to help to the travel agency with an attendance of websites, increase of the product sale and public awareness.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 6. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Zuzana Vaculčíková, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Kalinová, Michaela. Projekt zlepšení marketingové komunikace nové cestovní kanceláře. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Business Administration