Bc. Patrik Hančár

Bakalářská práce

Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím

Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky má v současném tržním prostředí mimořádný význam. Maloobchodní trh s potravinářským sortimentem patří k velmi konkurenčnímu prostředí. Velký význam zde má cenová i necenová konkurence. Budování a řízení vztahů se zákazníky je důležitou částí necenové konkurence. Tato práce využila dotazníkové šetření, osobní výzkum a rozhovor k zjištění aktuální situace ve dvou maloobchodních …více
Abstract:
Customer relationship management has in the current market environment exceptional importance. The retail market of food stores belong to a very competitive business environment. Here is great importance the price and non-price competition. Building and managing relationships with customers is an important part of non-price competition. This study used a questionnaire survey personal interview and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Martíšek František

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích