Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím – Bc. Patrik Hančár
Bc. Patrik Hančár
Bakalářská práce
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Anotace:
Řízení vztahů se zákazníky má v současném tržním prostředí mimořádný význam. Maloobchodní trh s potravinářským sortimentem patří k velmi konkurenčnímu prostředí. Velký význam zde má cenová i necenová konkurence. Budování a řízení vztahů se zákazníky je důležitou částí necenové konkurence. Tato práce využila dotazníkové šetření, osobní výzkum a rozhovor k zjištění aktuální situace ve dvou maloobchodních …víceAbstract:
Customer relationship management has in the current market environment exceptional importance. The retail market of food stores belong to a very competitive business environment. Here is great importance the price and non-price competition. Building and managing relationships with customers is an important part of non-price competition. This study used a questionnaire survey personal interview and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/f66op/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Martíšek František
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANČÁR, Patrik. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/vk88s4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová