Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím – Bc. Patrik Hančár
Bc. Patrik Hančár
Bachelor's thesis
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím
Abstract:
Řízení vztahů se zákazníky má v současném tržním prostředí mimořádný význam. Maloobchodní trh s potravinářským sortimentem patří k velmi konkurenčnímu prostředí. Velký význam zde má cenová i necenová konkurence. Budování a řízení vztahů se zákazníky je důležitou částí necenové konkurence. Tato práce využila dotazníkové šetření, osobní výzkum a rozhovor k zjištění aktuální situace ve dvou maloobchodních …moreAbstract:
Customer relationship management has in the current market environment exceptional importance. The retail market of food stores belong to a very competitive business environment. Here is great importance the price and non-price competition. Building and managing relationships with customers is an important part of non-price competition. This study used a questionnaire survey personal interview and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/f66op/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
- Reader: Ing. Martíšek František
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANČÁR, Patrik. \textit{Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářským zbožím}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/vk88s4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Moderní retail marketingová komunikace podniku Vodafone Czech Republic a.s.
Milan Kovařík -
Marketingová komunikace podniku v oblasti maloobchodu
Daniela Hufová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Iveta Koloušková -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Kateřina Formanová -
Marketingová komunikace maloobchodní sítě COOP a návrh nových forem marketingové komunikace pro značku COOP
Jan Špetla -
Marketingová komunikace v odvětví maloobchodu
Aneta Soukupová