Přímý prodej jako příležitost k podnikání – Pavel Valc
Pavel Valc
Bakalářská práce
Přímý prodej jako příležitost k podnikání
Direct selling as an opportunity to do business
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o přímém prodeji a jeho využití jako podnikatelské příležitosti. Cílem bakalářské práce je analyzovat budování distributorské sítě u společnosti Amway, určit klíčové faktory nutné pro úspěch v tomto podnikání a popsat všechny jeho výhody a nevýhody pro distributora. Teoretická část popisuje přímý prodej a jeho formu multilevel marketing, přičemž uvádí jejich historii, současnou …víceAbstract:
Bachelor Thesis deals with direct selling and its use as a business opportunity. Goal of this Thesis is to analyze the process of building distributor network in the Amway company, identify the key factors necessary for success in this business and describe all its advantages and disadvantages for the distributor. The theoretical part describes direct sales and its multilevel marketing form, stating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29169
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 1. 2012
- Vedoucí: Olga Horová
- Oponent: Milan Postler
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29169
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Multilevel marketing v rámci priameho predaja spoločnosti Eurona by Cerny
Jana Gajdicová -
International Direct Marketing of the selected company
Kristina Simonova -
Multilevel marketing a přímý prodej
Lucie Purchartová -
Multilevel Marketing jako forma přímého prodeje
Kateřina Vernerová -
Multilevel marketing
Pavla Holá -
Aplikace nástrojů direct marketingu v multilevelové marketingové společnosti
Kateřina Panáková -
Prímý marketing
Lucie Hrabalová -
Přímý prodej
Henrich Kelenyei