Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí – Bc. Barbora SOPKOVÁ
Bc. Barbora SOPKOVÁ
Diplomová práce
Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí
Building Brand Awareness and Brand Loyalty Through Social Media
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje tématu budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních médií. Povědomí a loajalita jsou dva důležité atributy hodnoty značky, jež významnou měrou přispívají ke snižování nákladů a zvyšování konkurenceschopnosti každé společnosti. Sociální média jsou zase moderním nástrojem marketingových komunikací, která ke zvyšování povědomí o značce a loajality …víceAbstract:
This thesis is dedicated to building brand awareness and brand loyalty through social media. Brand awareness and brand loyalty are important attributes of a brand value and both significantly contribute to reducing costs and increasing competitiveness of each company. And social media as a modern tool of marketing communications may greatly contribute to increasing brand awareness and brand loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOPKOVÁ, Barbora. \textit{Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vk9yzk/.
Jak správně citovat práci
SOPKOVÁ, Barbora. Budování povědomí o značce a loajality ke značce prostřednictvím sociálních sítí. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
Bednář Bednář -
Vybudování a strategické řízení značky
Částka Částka -
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
Karolína Kaprová -
Spokojenost a loajalita zákazníka ke značce Nescafé
Tomáš Hokr -
Loajalita zákazníků ke značkám s využitím Facebooku
Jitka Novotová -
Mladí lidé a jejich vztah a loajalita ke značkám
Dominika Prchlíková -
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Ondřej Linhart -
Vliv marketingu na sociálních sítích na loajalitu ke značce generace Y v České republice
Kateřina Formánková