Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ,s.r.o – Lucie Čížková
Lucie Čížková
Master's thesis
Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ,s.r.o
Process of recognition and aquirement of a foreign market for Habla CZ, s. r. o. comapny
Abstract:
Tématem diplomové práce je "Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ, s. r. o.". Cílem práce je pak posouzení realizovatelnosti vstupu na slovenský trh, který byl předběžně vybrán jako perspektivní. V rámci teoreticko-metologické části práce jsou popsány jednotlivé kroky procesu poznání a získání zahraničního trhu. V praktické části práce jsou pak jednotlivé kroky aplikovány …moreAbstract:
Subject of this thesis is "Process of recognition and aquirement of a foreign market for Habla CZ, s. r. o. comapny". The aim is to criticize the feasibility of entering a slovakian market, which was preliminary chosen as prospective. The description of each step of a foreign market recognition and aquirement occupies the theoreticaly-metodological part of the thesis. Practical part adresses application …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 11. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15094
Thesis defence
- Date of defence: 16. 9. 2009
- Supervisor: Jana Boučková
- Reader: Miloslav Kozler
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15094
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Vyhodnocení nástrojů marketingového mixu u vybraného podniku
Tereza Vacková -
Marketingový management Rádia Relax
Antonín Merta -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jiří Nový -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Jana Kratinová -
Foreign Direct Investments as a Tool for Foreign Market Penetration
Anastasiia Onyshchenko -
Foreign direct investment as a tool for foreign market penetration
Ielyzaveta Suldina -
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong