Preparation and organization of an intensive language course – Bc. Helena Matoušková
Bc. Helena Matoušková
Diplomová práce
Preparation and organization of an intensive language course
Preparation and organization of an intensive language course
Anotace:
Práce popisuje všechny potřebné kroky pro plánování zážitkového intenzivního jazykového kurzu pro žáky 9. ročníku ZŠ. Tento kurz je prakticky uplatněn a analyzován.Abstract:
The thesis describes all necessary steps for designing an experiential intensive language course for teenage students. This course is practically applied and analyzed.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/iggdp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jaroslav Suchý
- Oponent: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Experiential learning online: A comparative case study of Intensive Language and Methodology course at the Faculty of Education, Masaryk University
Ewa Otwinowska -
Intensive Language Courses – Development of the Four Primary Language Skills through Multiple Intelligences Theory
Tomáš Andrášik -
The Value of Experiential Learning in an Intensive English Language Course
Barbora Janitorová -
Theme Aimed Intensive Language Course
Lenka Zelenková -
Intensive experiential language course
Bronislav Sobotka -
Intensive Sprachkurse für Abiturienten in der Tschechischen und Slowakischen Republik
Laura Ewerlingová -
Cultivating Language Learning: The Effectiveness of Experiential and Project-Based ESL Learning in an Agricultural Setting
Jason Monroe Helmer -
Design of an English Summer Camp Based on Experiential Learning Activities
Monika Stenzlová