Optimalizace trnu tažného zařízení za účelem odstranění nebo snížení vlivu kontaktního napětí od působícího momentu – Ing. Jaroslav Krejza
Ing. Jaroslav Krejza
Diplomová práce
Optimalizace trnu tažného zařízení za účelem odstranění nebo snížení vlivu kontaktního napětí od působícího momentu
Optimization of towing bar for the purpose of removal or decrease contact stress caused by applied moment
Anotace:
Diplomová práce je orientovaná na konstrukční výpočty tažného zařízení pro osobní automobily. Pro výpočtové modelování trnu tažného zařízení je použit programový systém metody konečných prvků ANSYS s vytvořením geometrie v modelovém programu ProENGINEER. Cílem práce je optimalizace geometrie trnu tažného zařízení, která by vedla k snížení nebo dokonce k odstranění vlivu kontaktního napětí od působícího …víceAbstract:
The diploma work deals with the construction calculations of the towing bar for cars. ANSYS, the program system of the Finite Element Method is used for computational modelling of the towing bar, with its geometry made in the modelling program ProEngineer. The aim of the diploma work is the optimization of the geometry of the towing bar that would lead to decrease or even to elimination of the influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: doc. Ing. Jan Krmela, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJZA, Jaroslav. \textit{Optimalizace trnu tažného zařízení za účelem odstranění nebo snížení vlivu kontaktního napětí od působícího momentu}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/vl0vpi/.
Jak správně citovat práci
Krejza, Jaroslav. Optimalizace trnu tažného zařízení za účelem odstranění nebo snížení vlivu kontaktního napětí od působícího momentu. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla
Práce na příbuzné téma
-
Metoda konečných prvků v časové oblasti a její aplikace
Jan Cigánek -
Návrh sedacího prvku do exteriéru
Libor Klimeš -
NÁVRH NÁBYTKOVÉHO PRVKU S VYUŽITÍM MATERIÁLU VYROBENÉHO Z MORSKEJ TRÁVY
Veronika Bellayová -
Stanovení kritických míst konstrukčního prvku motocyklu s využitím MKP a ESPI metody
Jiří Šmach -
Nespojitá Galerkinova metoda, její analýza a implementace do softwaru SfePy
Tomáš ZÍTKA -
Návrh sedacího prvku do interiéru
Petr Humlíček -
Návrh akustického interiérového prvku
Jana Kováčová -
Modelování Diracovy rovnice metodou konečných prvků
Patrick Gono