Symbolika rostlinných motivů v ruské a české architektuře období secese – Bc. Maryna Drochytková
Bc. Maryna Drochytková
Bakalářská práce
Symbolika rostlinných motivů v ruské a české architektuře období secese
The Symbolism of Plant Motives in Czech and Russian Architecture of the Art Nouveau Period
Anotace:
Secese je umělecký sloh z přelomu 19. a 20. století. Je nápadná svou ornamentální výzdobou, která se inspiruje především přírodními motivy. Předmětem bakalářské práce s názvem Symbolika rostlinných motivů v ruské a české architektuře období secese pojednává o vývoji secese v Česku a v Rusku. Dále je důraz kladen na popis znaků tohoto slohu, představení nejvýznamnějších secesních umělců a architektonických …víceAbstract:
Art Nouveau is an artistic style from the turn of the 19th and 20th centuries. Its remarkable ornamental decoration is inspired mainly by natural motifs. The subject of this bachelor's thesis, titled Symbolism of Plant Motifs in Russian and Czech Art Nouveau Architecture, deals with the development of Art Nouveau in the Czech Republic and Russia. Furthermore, the emphasis placed on the description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d590a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 2. 2021
- Vedoucí: Mgr. Anna Agapova, Ph.D.
- Oponent: Mgr. René Andrejs
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Umění jako technologie – případová studie sbírky Muzea moderního umění Olomouc
Petr Gerneš -
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Daria Dymova -
Generativní umění: Metoda, praxe či analogie pro paradigma teorie komplexity v umění?
Johana Rybářová -
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
Veronika Žídková -
Autonomie umění mimo instituce umění
Filip Hauser -
Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
Simona Hladůvková -
Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
Lucie Drdová -
Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
Hana Bělohradská