Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků – Ing. Věra Hráská
Ing. Věra Hráská
Doctoral thesis
Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků
The Perception of Selected Attributes of Customer Value
Anotácia:
Dizertační práce se zabývá určením vybraných atributů hodnoty pro zákazníky při zavádění a prodeji nového originálního volně prodejného léku na trh z pohledu klientů kamenných lékáren. V teoretické části práce je vymezena podstata hodnoty pro zákazníka, modely hodnoty pro zákazníka, její charakteristické rysy, dimenze a atributy. V návaznosti na to je rozpracován marketingový mix jako prostředek vytváření …viacAbstract:
The thesis deals with the determination of selected attributes of consumer value in launch and selling new original over-the-counter (OTC) drug on the market from the perspective of brick and mortar pharmacy clients. The theoretical part defines key stones of customer value, customer value models, characteristic features, dimensions and components of customer value. Consequently a marketing mix is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2015
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 9. 2015
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hráská, Věra. Vnímání vybraných atributů hodnoty pro zákazníka u volně prodejných léků. Pardubice, 2015. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniversity of Pardubice
Faculty of Chemical TechnologyDoctoral programme / odbor:
Chemical and Process Engineering / Management and Economy of Enterprises
Práce na příbuzné téma
-
Vztah sebehodnocení a náhledu na vybrané sociální atributy mladé dospělosti v adolescenci
Nika Mazániková -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Irena Veselá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Iva Jančíková -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Nové obchodní modely se zřetelem na udržitelné vytváření mnohonásobné hodnoty pro zákazníka
Peter Kita -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Kristina Hálková -
Možnosti zvýšení přidané hodnoty pro zákazníka
Eva Vokáčová