The implementation of Corporate Social Responsibility in Clothing-retail Industry – Yuliya Piatachkova
Yuliya Piatachkova
Bakalářská práce
The implementation of Corporate Social Responsibility in Clothing-retail Industry
Realizace společenské odpovědnosti firem v oděvním průmyslu
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vymezit ty charakteristické rysy oděvního průmyslu, jejichž působení vyvolává na straně výrobců oděvů potřebu věnovat značnou pozornost problémům spojeným se společenskou odpovědnosti firem; s využitím těchto poznatků analyzovat proces realizace společenské odpovědnosti v jedné z předních firem oděvního průmyslu, identifikovat nedostatky a navrhnout postupy vedoucí ke zlepšení …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to reveal distinctive features of clothing-retail industry that emphasize the need for apparel companies to pay considerable attention to CSR issues and, taking these features into account, analyze the implementation of CSR in one of the leading companies in clothing-retail industry in order to identify weak points and propose a roadmap for future improvement. The …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82652
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Aleš Lisa
- Oponent: Petr Vymětal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82652
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia