Srovnání prodeje biopotravin v ČR a Německu – Iveta Beničová
Iveta Beničová
Bakalářská práce
Srovnání prodeje biopotravin v ČR a Německu
Comparison of organic food distribution in the Czech Republic and Germany
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá prodejem biopotravin v České republice a Německu. Cílem práce je charakterizovat prodej biopotravin v obou zemích a zjistit vztah českých a německých spotřebitelů k biopotravinám. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje teorii chování spotřebitele, uvádí faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu biopotravin a definuje typického spotřebitele …víceAbstract:
This bachelor thesis is concerned with the distribution of organic food in the Czech Republic and Germany. The objective is to characterize organic food marketing in both countries and to find out the relationship of Czech and German consumers to organic food. The thesis is divided into four chapters. The first chapter deals with the theory of consumer behaviour, including the factors that influence …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73244
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2018
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Zdeněk Vojtíšek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73244
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumption of Organic and Bio Products by University Students: Comparison of Czech Republic and France
Katarína Chmelová -
Chování spotřebitele na trhu s biopotravinami
Kateřina Suchanová -
Social Aspects of the Organic Food Demand in the Czech Republic
Barbora Mašková -
Nákupní chování spotřebitele na trhu s bio vínem
Miloslava Muchová -
Consumer Perception of Organic Food in Armenia
Inessa Avagyan -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Michal Hlubuček -
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Exploring organic food purchasing
Saurov Barua