Giang Vu Dinh

Bachelor's thesis

Green Marketing v Loving Hut

Green marketing in the Loving Hut.
Abstract:
První část práce se zabývá pojmem green marketing a jeho historií. Dále jsou uvedena základní pravidla úspěšného green marketingu. V praktické části je stručně představena firma Loving hut a její green marketingové strategie. Následně je pomocí průzkumu zanalyzováno vnímání zákazníků produktů této firmy. Poslední náplní práce je návrh a doporučení pro zlepšení dosavadních green marketingových aktivit …more
Abstract:
In the first part the thesis will deal with the concept of green marketing and its history. The next part is about the basic rules of successful green marketing. In practical part the company Loving hut and its green marketing strategy is briefly introduced. Then the survey is used to analyze customers' perception on the products of this company. The first hypothesis (that vegans constitute only marginal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Marcela Zamazalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50650

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management