Model zákaznické segmentace vybraného podniku – Bc. Dilyara Asmatulayeva
Bc. Dilyara Asmatulayeva
Master's thesis
Model zákaznické segmentace vybraného podniku
Customer segmentation model of the selected company
Anotácia:
Diplomová práce se dotýká problematiky v oblasti segmentace zákazníků. Cílem práce bylo analyzovat blízké a vzdálené prostředí reklamní agentury, určit postavení firmy na českém trhu a způsob stávající segmentace zákazníků. Byl navrhnout model nové segmentace v podniku a tím rozšířen o dva dalších segmenty.Abstract:
This thesis concerns the problems in the area of customer segmentation. The aim of the work was to analyze the micro and macro market environment of advertising agency, determine the position of the company on the Czech market and define model of existing customer segmentation. It was proposed a new segmentation model for the enterprise with two other segments.Kľúčové slová
Situační analýza SWOT analýza mikro a makro prostředí marketingový výzkum segmentace segmentační kritéria reklamní agentura řízení vztahů se zákazníky cílený marketing. / Situation analysis SWOT analysis micro and macro market environment marketing research segmentation types of Market Segmentation advertising agency customer relationship management target marketing.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/eik2d/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2015
- Vedúci: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA -
Marketing a reklama ve vztahu k 5 typům postmoderní osobnosti
Jakub Šetek -
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Lucie CVIKLOVÁ -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
RMB exchange rate drivers and macro impacts under the COVID-19
Zhang Zhang