Komunikační plán elektronických publikací z oblasti technických předpisů – Šárka STANÍKOVÁ
Šárka STANÍKOVÁ
Bakalářská práce
Komunikační plán elektronických publikací z oblasti technických předpisů
The Communication Plan of Electronic Publications from the Field of Technical Regulations
Anotace:
Cílem této bakalářské práce bude sestavit komunikační plán pro elektronické publikace firmy Institut pro testování a certifikace, která nabízí své služby dalším významným firmám. Tato práce se bude skládat z teoretické a praktické části. Teoretická část bude obsahovat základní pojmy související s marketingovou komunikací, dále se samostatnou tvorbou komunikačního plánu a vymezení pojmů v oblasti technických …víceAbstract:
The aim of this thesis will be to form a communication plan for electronic publication of Institute for testing and certification, which offers own services to other well-established companies. This thesis will consist of a theoretical and practical part. The theoretical part will contain the basic concepts related to marketing communications, as well as the separate creation of communication plan …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STANÍKOVÁ, Šárka. Komunikační plán elektronických publikací z oblasti technických předpisů. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace vybrané maloobchodní jednotky
Denisa Kronusová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Jana Nejedlá -
Analýza marketingové komunikace vybraných značek z České republiky a Ruské federace
Andrey Galstyan -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová