Natália Rajnohová

Master's thesis

Stratégie ekologického marketingu a jeho vplyv na nákupné správanie zákazníkov.

Strategie ekologického marketingu a jeho vliv na nákupní chování zákazníků.
Anotácia:
Hlavním cílem práce je návrh možností využití ekologického marketingu jako nástroje strategie firmy se zaměřením na představitele generace Y, žijící v České republice. Práce blíže popisuje informace o ekologickém nákupním chování a demografické rozdíly u představitelů této skupiny. Výzkum byl zpracován na více než 400 účastníků a ověřený pomocí statistických výzkumných metod. Byla zjištěna odlišnost …viac
Abstract:
The aim of this Master’s thesis is to offer possibilities of green marketing usage as a strategic tool with a focus on generation Y, living in the Czech Republic. The thesis further discusses purchase behaviour and demographic differences of the target group. The research was done on more than 400 representatives through statistic methods. Differences were discovered in the ecological awareness reflected …viac
Abstract:
Hlavným cieľom práce je návrh možností využitia ekologického marketingu ako nástroju stratégie firmy so zameraním na predstaviteľov generácie Y, žijúcej v Českej Republike. Práca bližšie popisuje informácie o ekologickom nákupnom správaní a demografické rozdiely u predstaviteľov tejto skupiny. Výskum bol spracovaný na viac ako 400 účastníkov a overený pomocou štatistických výskumných metód. Bola zistená …viac
 
 
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2020
  • Vedúci: Jindřich Špička
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/80222