Analýza on-line marketingu vybraného hotelu – Nella FIKERLOVÁ
Nella FIKERLOVÁ
Bakalářská práce
Analýza on-line marketingu vybraného hotelu
Anotace:
Predlozena prace je zamerena na on-line marketing vybraneho hotelu.V praci byl zpracovan v ramci teoreticke casti uvod do problematiky on-line marketing a jeho vyuziti v hotelnictvi, komunikacniho mixu v ramci hotelnictvi, ale take do problematiky vyuziti socialnich siti v marketingu hotelu. V prakticke casti nasledovala analyza komunikacniho mixu, webovych stranek hotelu, vyuziti socialnich siti jako …víceAbstract:
The presented thesis is focused on online marketing of a selected hotel.The theoretical part of the work was an introduction to the issues of on-line marketing and its use in the hotel industry, the communication mix in the hotel industry, but also the use of social networks in hotel marketing. The practical part was followed by an analysis of the communication mix, hotel websites, the use of social …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Prantl
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIKERLOVÁ, Nella. Analýza on-line marketingu vybraného hotelu. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Využití on-line marketingu v tanečním studiu Fatima
Hana Vlčková -
(Nejen) on-line marketing subjektu v cestovním ruchu
Lucie ŠVAMBERGOVÁ -
Marketing jako interní služba v softwarové společnosti se zaměřením na on-line marketing
Ladislav Suchanek -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Jakub Štefanec -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ -
On-line marketing v softwarové společnosti
Jindřich Nygrin