Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí – Bc. Linda Blažková
Bc. Linda Blažková
Diplomová práce
Marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí
Marketing of amateur theaters in Frenštát and its surrounding
Anotace:
Cílem diplomové práce Marketing amatérských divadel je zmapovat a zhodnotit marketing amatérských divadel na Frenštátsku a okolí, konkrétně amatérského divadelního spolku Waterloo a Divadelního soubor Divadlo pod Věží, a poté doporučit jeho změny a zlepšení. První část je teoretická, založena na studiu odborné, převážně marketingové literatury, druhá část pak vyhodnocuje průzkum mezi diváky týkající …víceAbstract:
The purpose of the thesis Marketing of amateur theaters is to monitor and evaluate marketing of amateur theaters in Frenštát and its surroundings, specifically amateur theater group Waterloo and the theater group Divadlo pod Věží, and to recommend its changes and improvements. The first part is theoretical and it is based on the study of professional, mainly marketing literature. The second part evaluates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jks07/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
- Vedoucí: Mgr. David Balarin
- Oponent: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Marketing kulturních a vzdělávacích akcí v knihovnách na příkladu Městské knihovny v Lounech a Knihovny K.H. Máchy v Litoměřicích
Pavlína Liscová -
Event marketing v oblasti kulturních akcí zejména po pandemické krizi
Jan Turek -
Využití laterálního marketingu v kulturním sektoru
Karoline Wunschová -
Propagácia a marketing kultúrnych akcií v Košiciach
Laura Palková -
Personální marketing amatérského divadla
Lenka Hejduková -
Marketing a propagace divadla
Aleš Hejral