Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Katka Dyszkiewiczová
Bc. Katka Dyszkiewiczová
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu společnosti STaRS Karviná, s.r.o. a vytvoření návrhů pro zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část, která je obsažena v první kapitole, a na část praktickou, která je tvořena následujícími třemi kapitolami. První kapitola se zabývá teoretickými východisky dané problematiky a popsáním všech sedmi prvků rozšířeného marketingového …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of STaRS Karviná, s.r.o. and to create proposals for improvement. The bachelor thesis is divided into the theoretical part, which is contained in the first chapter, and the practical part, which consists of the following three chapters. The first chapter deals with the theoretical basis of the issue and the description of all seven elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/raa8l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová