Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Katka Dyszkiewiczová
Bc. Katka Dyszkiewiczová
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení marketingového mixu společnosti STaRS Karviná, s.r.o. a vytvoření návrhů pro zlepšení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část, která je obsažena v první kapitole, a na část praktickou, která je tvořena následujícími třemi kapitolami. První kapitola se zabývá teoretickými východisky dané problematiky a popsáním všech sedmi prvků rozšířeného marketingového …moreAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to evaluate the marketing mix of STaRS Karviná, s.r.o. and to create proposals for improvement. The bachelor thesis is divided into the theoretical part, which is contained in the first chapter, and the practical part, which consists of the following three chapters. The first chapter deals with the theoretical basis of the issue and the description of all seven elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/raa8l/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Veronika Braciníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová