Petra Vlková

Master's thesis

Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o.

Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o.
Abstract:
Tato práce pojednává o komunikační strategii firmy STUDENT AGENCY, s. r. o. Cílem práce je analyzovat a popsat podstatu, možnosti a cíle marketingové komunikace firmy, dekomponovat komunikační mix a stanovit možnosti jeho optimalizace. Teoretická část práce pojednává obecně o nástrojích marketingu, mezi které patří i propagace (marketingová komunikace) a následně rozvíjí možnosti, které přímo marketingová …more
Abstract:
This diploma thesis deals with the communication strategy of STUDENT AGENCY Company. The main aim is to analyze and describe all the principles, possibilities and targets of marketing communication, as well as show how the communication mix can be set and optimized. The theoretical part of the paper shows basic instruments of marketing known as 4P, one of which is promotion (as well known as marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2011
  • Supervisor: Marcela Zamazalová
  • Reader: Jan Pavlů

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/23655