Matěj Vondruška

Diplomová práce

Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti

Project to Improve Marketing Communication of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá projektem zlepšení marketingové komunikace ve vybrané spo-lečnosti. Práce je rozdělena do tří částí. První je část teoretická, která se zabývá teoretický-mi poznatky a trendy z oblasti marketingu služeb, cestovního ruchu a marketingové komu-nikace. Teoretická část slouží jako podklad pro část praktickou a projektovou. Praktická část se zabývá analýzou současného stavu marketingové …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the project of improving marketing communications of a selected company. The thesis is divided into three parts: a theoretical part, which deals with the theoretical knowledge and trends in marketing of services, tourism and marketing communication. Further, the theoretical part is used as a basis for the practical part and the project. Correspondingly, the practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vondruška, Matěj. Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Zlín, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe