Analýza marketingové komunikace jihočeských firem v segmentu montovaných dřevostaveb – Michaela Zimčíková
Michaela Zimčíková
Diplomová práce
Analýza marketingové komunikace jihočeských firem v segmentu montovaných dřevostaveb
Analysis of marketing communication companies in the South Bohemian segment of prefabricated wooden houses
Anotace:
Předmětem této práce je analýza marketingové komunikace v oblasti montovaných dřevostaveb. Prostřednictvím osobních rozhovorů budou zjištěny poznatky o tom, jakým způsobem vybrané společnosti v jižních Čechách komunikují se svými spotřebiteli. V rámci konkurenční analýzy pak budou tyto poznatky porovnány a vyvozeny závěry, které nástroje marketingové komunikace jsou typické pro tento segment. Nedílnou …víceAbstract:
The object of this thesis is to analyze the marketing communication within the field of prefabricated wooden houses. Through personal interviews with selected companies from Southern Bohemia, insight will be provided on how the aforementioned companies communicate with their respektive customers. Through competitive analysis of these findings, a comparison and conclusionary statement will be drawn …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/49636
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
- Vedoucí: Michal Novák
- Oponent: Martin Oberhel
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/49636
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Party for Sale? Political marketing in the Czech Republic in the context of Election to the Chamber of Deputies in 2013
Aleš Drahokoupil -
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
Kamila Imanbayeva -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
The marketing role in a competitive railway public transport environment in the Czech Republic
Iuliia Gabdrahimova -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
Timur Panov -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková