Michaela Zimčíková

Diplomová práce

Analýza marketingové komunikace jihočeských firem v segmentu montovaných dřevostaveb

Analysis of marketing communication companies in the South Bohemian segment of prefabricated wooden houses
Anotace:
Předmětem této práce je analýza marketingové komunikace v oblasti montovaných dřevostaveb. Prostřednictvím osobních rozhovorů budou zjištěny poznatky o tom, jakým způsobem vybrané společnosti v jižních Čechách komunikují se svými spotřebiteli. V rámci konkurenční analýzy pak budou tyto poznatky porovnány a vyvozeny závěry, které nástroje marketingové komunikace jsou typické pro tento segment. Nedílnou …více
Abstract:
The object of this thesis is to analyze the marketing communication within the field of prefabricated wooden houses. Through personal interviews with selected companies from Southern Bohemia, insight will be provided on how the aforementioned companies communicate with their respektive customers. Through competitive analysis of these findings, a comparison and conclusionary statement will be drawn …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Michal Novák
  • Oponent: Martin Oberhel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49636