Social Advertising in Great Britain and the USA – Olga RÝPAROVÁ
Olga RÝPAROVÁ
Bakalářská práce
Social Advertising in Great Britain and the USA
Social Advertising in Great Britain and the USA
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá srovnáním socialní inzerce ve Velké Británii a v USA. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou definovány rozdíly mezi komerční a sociální inzercí. Následuje výčet ligvistických a vizuálních prvků, které se vyskytují v reklamě. Praktická část je zaměřená na rozbor konkretních sociálních inzercí, které jsou analyzovány z hlediska lingvistického a vizualníhoAbstract:
This thesis deals with a comparison of social advertising in Great Britain and the USA. It is divided into two parts. The theoretical part focuses on differences between commercial and social advertising followed by linguistic and visual aspects which are found in advertisements. The practical part concentrates on the analysis of specific social advertisements which are examined from the linguistic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RÝPAROVÁ, Olga. Social Advertising in Great Britain and the USA. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Motoristický inzertní server - motoristický inzertní server bude sloužit pro inzerci, jak soukromých bezplatných inzerátů, tak pro komerční inzerci
Petr Švihálek -
Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
Lucia Murcková -
Vizuální prvky zaměřené na prezentaci osob v médiích a jejich vnímání mladistvými
Barbora Pavlíková -
Vizuální prvky v učebnicích zeměpisu
Zita Vránová -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ -
Vizuální verbální prvky v audiovizuálním překladu
Aneta ŠANTOROVÁ