Lucia Murcková

Bakalářská práce

Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy

The research of effectiveness of advertising in JOY magazine
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit a zhodnotit efektivnost inzerce v časopise JOY. Ve své studii se snažím o vymezení tisku vůči ostatním médiím a obhájení jeho důležitosti jako nosiče reklamy. Práce má za úkol také stanovit, jaké hodnoty může tisková inzerce nabídnout a kde jsou její slabiny. Dále chci ve své práci určit podmínky, za kterých dochází k zvýšení účinnosti reklamy, a podložit je …více
Abstract:
Main aim of this bachelor's thesis is to estimate and to assess the effectiveness of advertising in JOY magazine. In my study I am trying to determine press in comparison with other medias and to advocate its importance as an advertisement carrier. The task of thesis is also to point out which values press advertisement can offer and what its minuses are. Furthermore, I want to establish conditions …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2011
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Přemysl Průša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24230