Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy – Lucia Murcková
Lucia Murcková
Bakalářská práce
Výzkum účinnosti inzerce v časopisu Joy
The research of effectiveness of advertising in JOY magazine
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit a zhodnotit efektivnost inzerce v časopise JOY. Ve své studii se snažím o vymezení tisku vůči ostatním médiím a obhájení jeho důležitosti jako nosiče reklamy. Práce má za úkol také stanovit, jaké hodnoty může tisková inzerce nabídnout a kde jsou její slabiny. Dále chci ve své práci určit podmínky, za kterých dochází k zvýšení účinnosti reklamy, a podložit je …víceAbstract:
Main aim of this bachelor's thesis is to estimate and to assess the effectiveness of advertising in JOY magazine. In my study I am trying to determine press in comparison with other medias and to advocate its importance as an advertisement carrier. The task of thesis is also to point out which values press advertisement can offer and what its minuses are. Furthermore, I want to establish conditions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/24230
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Přemysl Průša
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/24230
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Marketingový a komunikační mix Českých drah a Rossijskich železnych dorog
Klára Švecová -
Marketingová a komunikační strategie energetické společnosti ČEZ, a. s.
Lucie Trková -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Reklama a média a jejich vliv na člověka
Anastasija Sirůčková