Analýza procesu reklamací ve společnosti TATRA TRUCKS, a.s. – Markéta Kročová
Markéta Kročová
Bachelor's thesis
Analýza procesu reklamací ve společnosti TATRA TRUCKS, a.s.
Analysis of Complaints Process in TATRA TRUCKS, a.s.
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza procesu reklamací z hlediska času ve společnosti TATRA TRUCKS a navrhnout určitá opatření ke zlepšení tohoto procesu. První část práce se zaměřuje na vymezení teorie v oblasti procesů, procesního řízení, a dále jsou zde popsány pojmy týkající se řízení reklamací. Další část práce obsahuje charakteristiku společnosti, její profil a historii, organizační strukturu …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the complaints process in terms of time in TATRA TRUCKS company and to propose some measures to improve this process. The first part of the thesis focuses on the definition of the theory of processes, process management, and the terms related to complaint management. The next part of the thesis contains the characteristics of the company, its profile and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/135432
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: Pavel Blecharz
- Reader: Ludmila Škrobánková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KROČOVÁ, Markéta. \textit{Analýza procesu reklamací ve společnosti TATRA TRUCKS, a.s.}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2019. Available from: https://theses.cz/id/vn2wl6/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Theses on a related topic
-
Quality optimization in IT organization using strategic process management methods
Jozef Pajzinka -
Quality Claims Management Information System
Viliam Juríček -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Management kvality poskytovaných služeb v gastronomii
Eva Šulecová -
Management kvality zdravotní péče v AČR
Tomáš Halajčuk -
Management kvality jako nástroj snížení nákladů a zvýšení produktivity podniku
Daniel Stanko -
Management kvality práce obchodníků jako nástroj zvýšení produktivity podniku
Petr Balej -
Management kvality a značky kvality potravin na příkladu vybrané firmy
Jana VÍTŮ