Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013 – Bc. Michala Zábelková
Bc. Michala Zábelková
Master's thesis
Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013
Marketing Project Plan for Private Eye Clinic ABC for Year 2013
Anotácia:
Cílem diplomové práce je tvorba marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC pro rok 2013. Teoretická část je zaměřena na shrnutí teoretických poznatků týkajících se mar-ketingu služeb a specifik marketingu zdravotnictví. Praktická část je tvořena dvěma celky. Analytická část zahrnuje představení kliniky a jejích služeb a marketingovou situační ana-lýzu. Na základě výsledků analýzy je v projektové …viacAbstract:
The aim of this thesis is to create Marketing project plan for private Eye Clinic ABC for year 2013. The theoretical part is focused on summarizing the theoretical knowledge con-cerning the marketing services and specifics of marketing of health care. The practical part consists of two parts. The analytical part includes description of clinics and services and marketing situation analysis. On the basis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2013
Zverejniť od: 12. 8. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zábelková, Michala. Projekt marketingového plánu Soukromé oční kliniky ABC na rok 2013. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.8.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Health Services Management
Práce na příbuzné téma
-
Role marketingu v soukromém sektoru ve zdravotnictví
Hana Buňatová -
Marketing soukromé kliniky Santé
Hana Herlesová -
Aplikace marketingu na soukromé oční klinice
Pavla Maršíková -
Chování spotřebitelů při výběru zdravotnického zařízení - očni kliniky
Magda Kalíšková -
Podnikatelský záměr výstavby a provozování oční kliniky
Šárka Holá -
Komunikační strategie soukromého zdravotnického zařízení Gemini oční centrum, a. s.
Pavel JERMAKOV -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Design of a Marketing Plan of the New Service Baku XP
Maral Mustafayeva