Anglický a mateřský jazyk v hodinách angličtiny – Mgr. Michal Zambo
Mgr. Michal Zambo
Diplomová práce
Anglický a mateřský jazyk v hodinách angličtiny
English Language and Mother Tongue in English Lessons
Anotace:
Diplomová práce English Language and Mother Tongue in English Lessons je zaměřena na srovnání anglického a mateřského jazyka při výuce angličtiny na základní škole. Cíl práce je pokusit se najít nejvhodnější a nejefektivnější způsob výuky angličtiny z jazykového hlediska. Teoretická část se zabývá přínosem a využitím jak anglického tak i mateřského jazyka v hodinách angličtiny. Oba jazyky jsou konfrontovány …víceAbstract:
The diploma thesis English Language and Mother Tongue in English Lessons is focused on comparison of English language and mother tongue when teaching English at primary school. The aim of the work is to find the most appropriate and effective way of teaching English from the language point of view. The theoretical part discusses the asset and use of both English language and mother tongue in English …víceKeywords
výuka angličtiny mateřský jazyk učitel komunikace verbální rutina při výuce práce ve skupinách a dvojicích učitel rodilý mluvčí učitel nerodilý mluvčí teaching English mother tongue teacher communication classroom language group and pair work native speaker teacher non-native speaker teacher
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ucscb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 2. 2009
- Vedoucí: PhDr. Helena Havlíčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Principy a metody taneční průpravy se zaměřením na práci ve skupinách v přípravném až IV.ročníku základních uměleckých škol
Barbora Kratochvílová -
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
The Native Speaker English Teacher in the Czech Republic/Rodilí mluvčí vyučující angličtinu na českých školách
Martina VĚTROVCOVÁ -
Rodilý vs. nerodilý mluvčí coby učitel češtiny jako druhého jazyka: problematika akcentu ve výuce dětí
Tereza Netíková -
Conversational repair in pair and group work in upper-secondary EFL classes
Adéla Červenková -
Instructions For Pair Work/Group Work and Response of Students Using Conversation Analysis
Karolína Krištofíková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová