Pavlína PENCOVÁ
Bachelor's thesis
Osobnost učitele v MŠ
Personality of the teacher in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma Osobnost učitele v MŠ. Teoretická část pohlíží na osobnost obecně. Zabývá se významem slova osobnost a následně je charakterizována její struktura ? motivace, schopnosti a rysy osobnosti. Další kapitola teoretické části vystihuje konkrétně osobnost učitele. Kapitola se zaměřuje na profesní standard učitelů, jejich kompetence, speciální pedagogické schopnosti, jimiž …moreAbstract:
This Bachelor work deals with the topic of Kindergarten Teacher Personality. The theoretical part analyses the personality from the general point of view. It deals with the meaning of the word ?personality?, and then its structure is characterized ? motivation, abilities and personality features. The next chapter describes teacher personality more specifically. It focuses on the professional standard …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Identifier:
42417
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Dana Moravcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PENCOVÁ, Pavlína. Osobnost učitele v MŠ. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Preschool and Out-of-School Pedagogy / Teacher Training for Pre-school Teachers
Theses on a related topic
-
Mínění rodičů a učitelů o možnosti zařazení dvouletých dětí do mateřských škol
Michaela Vintrlíková -
Spolupráce rodičů a mateřských škol (porovnání alternativních a běžných škol)
Monika Dratvová -
Zjišťování úrovně diagnostické kompetence budoucích učitelů tělesné výchovy.
Eva Valkounová -
Kompetence začínajících učitelů k realizaci environmentální výchovy na 2. stupni ZŠ
Markéta LOLKOVÁ -
Pedagogické kompetence třídního učitele
Veronika Čejková -
Pedagogické kompetence u absolventů hereckých studijních oborů na pozici uičitele dramatické výchovy
Barbora Svobodová -
Kompetence pedagoga ke vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v primární škole
Dagmar DUCHKOVÁ -
Digitální kompetence učitelů v kontextu vzdělávacích potřeb informační společnosti: případová studie Masarykovy ZŠ Lanžhot
Tereza Kořínková