Marketingová situační analýza Státního zámku Dačice jako podklad návrhu budoucí strategie – Eliška Pravencová
Eliška Pravencová
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza Státního zámku Dačice jako podklad návrhu budoucí strategie
Marketing situation analysis of Dačice castle as a base for marketing strategy
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí Státního zámku Dačice v jižních Čechách. Jejím cílem je zmapování a popsání jednotlivých faktorů působící na marketing objektu pod správou Národního památkového ústavu s možným využitím pro případné sestavení budoucí strategie do budoucích let. V teoretické části jsou popsány pojmy z oblasti marketingového řízení, které jsou následně orientovány …viacAbstract:
Bachelor´s thesis is about marketing situation analysis of Dačice castle in the south of Bohemia. The main goal is knowing of important factors influence marketing of castle Dačice. These knowledge can be useful for future marketing strategy. Concepts of marketing management are based on tourism and described in theory. The analysis were choosen in methodology and realized in practise. Analysis bring …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/81407
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 8. 2020
- Vedúci: Jan Závodný Pospíšil
- Oponent: Martin Musil
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/81407
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
International Direct Marketing of the selected company
Florian Kehrer -
Projekt EDEN a jeho význam pro udržitelný cestovní ruch v České republice
Kateřina Kolářová -
Analýza aktivního cestovního ruchu na území Ruské Federace se zaměřením na aktivní cestovní ruch
Erik Citterberg