Experiential learning and its impact on students of English – Bc. Kateřina Špačková
Bc. Kateřina Špačková
Bachelor's thesis
Experiential learning and its impact on students of English
Experiential learning and its impact on students of English
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá zážitkovou výukou a intenzivními jazykovými kurzy v anglickém jazyce a její název je „Zážitková výuka a její vliv na studenty anglického jazyka”. Cílem této práce je podrobně popsat a rozebrat experimentální výuku a intenzivní zážitkové kurzy a jejich vliv na studenty. Dále se práce zabývá metodami a aktivitami používanými v rámci kurzu ve Fryštáku a v rámci podobných …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with experiential learning and intensive learning courses in English and its title is “Experiential Learning and its Impact on Students of English”. The aim of this thesis is to focus on experiential learning and courses related to this kind of learning as well as on the consequences and the impact it has on students of combined and daily studies. Furthermore, the thesis …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fl6g4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedúci: M.A. Ailsa Marion Randall
- Oponent: Mgr. Tomáš Andrášik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Education / Teacher Training in Foreign Languages - English Language
Práce na příbuzné téma
-
Teaching and learning English prepositional constructions through activities and games
Zuzana Epelde -
Teaching and Learning for Democratic Citizenship in Czech School System and a Comparison with Danish School System
Klára Žilková -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová -
Lesson Plans for Online Teaching and Learning
Denisa Hurtíková -
Digital teaching and learning a language: one-to-one English lessons on Skype
Veronika Beranová -
Didactic activities reflecting Montessori principles in teaching and learning English vocabulary with the focus on learners' activation
Tereza Broulíková -
A Machine Learning Approach to Startup Success Prediction in the Context of Venture Capital Industry
Tereza Kalendová