Jiří MAZAN

Bachelor's thesis

Marketing vybraného produktu

Marketing of the selected product
Abstract:
Předmětem práce je marketing knihy vydávané skrze online platformu Pointa.cz. K tomuto účelu slouží nástroje marketingového mixu a teoretické poznatky z oblasti marketingu vymezené v prvních několika kapitolách. Na ně poté navazují jednotlivé procesy, které musí začínající autoři absolvovat, aby jejich kniha mohla vstoupit do předprodeje, a při nichž byly uplatněny nástroje marketingového mixu 4P a …more
Abstract:
The subject of the thesis is the marketing of a book published through the online platform Pointa.cz. For this purpose, the marketing mix tools and theoretical knowledge from the field of marketing defined in the first few chapters are used. These are then followed by the individual processes that aspiring authors have to go through in order for their book to enter the pre-sale stage, in which the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MAZAN, Jiří. Marketing vybraného produktu. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení