Jiří MAZAN

Bachelor's thesis

Marketing vybraného produktu

Marketing of the selected product
Anotácia:
Předmětem práce je marketing knihy vydávané skrze online platformu Pointa.cz. K tomuto účelu slouží nástroje marketingového mixu a teoretické poznatky z oblasti marketingu vymezené v prvních několika kapitolách. Na ně poté navazují jednotlivé procesy, které musí začínající autoři absolvovat, aby jejich kniha mohla vstoupit do předprodeje, a při nichž byly uplatněny nástroje marketingového mixu 4P a …viac
Abstract:
The subject of the thesis is the marketing of a book published through the online platform Pointa.cz. For this purpose, the marketing mix tools and theoretical knowledge from the field of marketing defined in the first few chapters are used. These are then followed by the individual processes that aspiring authors have to go through in order for their book to enter the pre-sale stage, in which the …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAZAN, Jiří. Marketing vybraného produktu. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Economics

Bachelor programme / odbor:
Marketing Management / Marketingové řízení