Projekt založení obchodní jednotky - Kavárna a suvenýry U Kláštera – Bc. Zdeňka Draxlerová
Bc. Zdeňka Draxlerová
Bakalářská práce
Projekt založení obchodní jednotky - Kavárna a suvenýry U Kláštera
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zřízením obchodní jednotky a vyhodnocením její efektivnosti. Teoretická část práce je rozdělena na pět částí. První část definuje základní pojmy jako podnikání, podnik a podnikatel. Ve druhé části jsou uvedeny jednotlivé právní formy podnikání. Ve třetí části je podrobně rozebrána územní analýza. Čtvrtá část popisuje zakladatelský rozpočet. Pátou část tvoří technologie …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the establishment of business units and evaluation of its effectiveness. The theoretical part is divided into five parts. The first part describes basic terms – entrepreneurship, enterprise and entrepreneuer. The second section represents various legal forms of business. Teritorial strategy is characterized in the third part. The fourth part defines the founding budget …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/wbmk6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Stanislava Talířová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DRAXLEROVÁ, Zdeňka. \textit{Projekt založení obchodní jednotky - Kavárna a suvenýry U Kláštera}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/vodhfu/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Podnikatelský plán
Karolína Bláhová -
Analýza vybraných obchodních jednotek Albert a Tesco
Eva Jozová -
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zuzana Bojnanská -
Marketingová strategie společnosti Aon a.s.
Artavazd Sarksian -
Působení vlivů prostředí podniků na jejich výkonnost a udržitelnost
Tereza Kuglerová -
Řízení dodavatelského řetězce a jeho efekt biče ve firmě AGRANA GmbH.
Michaela Hochmuth -
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Tereza Hejnová -
Marketingová strategie J&T Banka, a.s.
Pavlína Šnejdrová