Projekt založení obchodní jednotky - Kavárna a suvenýry U Kláštera – Bc. Zdeňka Draxlerová
Bc. Zdeňka Draxlerová
Bachelor's thesis
Projekt založení obchodní jednotky - Kavárna a suvenýry U Kláštera
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá zřízením obchodní jednotky a vyhodnocením její efektivnosti. Teoretická část práce je rozdělena na pět částí. První část definuje základní pojmy jako podnikání, podnik a podnikatel. Ve druhé části jsou uvedeny jednotlivé právní formy podnikání. Ve třetí části je podrobně rozebrána územní analýza. Čtvrtá část popisuje zakladatelský rozpočet. Pátou část tvoří technologie …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the establishment of business units and evaluation of its effectiveness. The theoretical part is divided into five parts. The first part describes basic terms – entrepreneurship, enterprise and entrepreneuer. The second section represents various legal forms of business. Teritorial strategy is characterized in the third part. The fourth part defines the founding budget …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2011
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/wbmk6/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Věra Mulačová, Ph.D.
- Reader: Ing. Stanislava Talířová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DRAXLEROVÁ, Zdeňka. \textit{Projekt založení obchodní jednotky - Kavárna a suvenýry U Kláštera}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2011. Available from: https://theses.cz/id/vodhfu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Podnikatelský plán
Karolína Bláhová -
Analýza vybraných obchodních jednotek Albert a Tesco
Eva Jozová -
A Competitiveness Analysis of Vasky trade s.r.o.
Zuzana Bojnanská -
Marketingová strategie společnosti Aon a.s.
Artavazd Sarksian -
Působení vlivů prostředí podniků na jejich výkonnost a udržitelnost
Tereza Kuglerová -
Řízení dodavatelského řetězce a jeho efekt biče ve firmě AGRANA GmbH.
Michaela Hochmuth -
Marketingová strategie firmy Coca-Cola HBC Česko a Slovensko, s. r. o.
Tereza Hejnová -
Marketingová strategie J&T Banka, a.s.
Pavlína Šnejdrová