Pedagogové na 1. stupni základních škol pracující s žákem s mentálním postižením v kontextu syndromu vyhoření – Dominika ČERNÁ
Dominika ČERNÁ
Master's thesis
Pedagogové na 1. stupni základních škol pracující s žákem s mentálním postižením v kontextu syndromu vyhoření
Elementary School Teachers Working with Disabled Children in the Context of Burnout Syndrome
Abstract:
Diplomová práce se zabývá syndromem vyhoření u pedagogů na 1. stupni základních škol, jež pracují s žákem s mentálním postižením. Cíl diplomové práce byl stanoven na zjištění míry syndromu vyhoření u pedagogů 1. stupně základních škol, kteří pracují s žákem s mentálním postižením. Oblast výzkumu byla ohraničená na okres Bruntál. Teoretická část přináší informace o významu syndromu vyhoření, jeho příznacích …moreAbstract:
The main topic of my thesis is Burnout Syndrome among educationists who teach students with pedagogmental handicap at first stage at middle school. The goal of this thesis is to find out the burnout scale with educationsits in already mentioned category. The area of research is Bruntál. The theoretical part includes informations about the meaning of Burnout Syndrome, symptoms, threatened groups and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2020
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Zdeňka Kozáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ČERNÁ, Dominika. \textit{Pedagogové na 1. stupni základních škol pracující s žákem s mentálním postižením v kontextu syndromu vyhoření}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2020. Available from: https://theses.cz/id/vodrav/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ČERNÁ, Dominika. Pedagogové na 1. stupni základních škol pracující s žákem s mentálním postižením v kontextu syndromu vyhoření. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Needs Pedagogy / Teaching primary school classes 1 through 5 and special education
Theses on a related topic
-
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Rozvoj komunikačních schopností žáků s mentálním postižením s využitím systémů AAK
Eva Menglerová -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Využití artefiletických postupů při práci s žáky s mentálním postižením
Kristýna HUDAŇOVÁ -
Kreativní činnosti s žáky s mentálním postižením a autismem
Eliška Brožová -
Práce s hlínou při edukaci žáků s mentálním postižením na praktické škole dvouleté
Petra MATOUŠKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights