Inovace výrobku pro zahraniční trh – Bc. Denisa Dvořáková
Bc. Denisa Dvořáková
Master's thesis
Inovace výrobku pro zahraniční trh
Innovation of the product for the foreign market
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na českou výrobní společnost vstupující na polský trh s využitím strategických metod a vhodných marketingových nástrojů pro úspěšné zahájení obchodní činnosti na zahraničním trhu. Cílem návrhové části je volba formy podnikání, analýza, strategie vstupu firmy a podnikové strategie. Poslední část spočívá v návrhu inovace vybraného produktu, marketingového mixu a vyhodnocení …viacAbstract:
The diploma thesis is focused on the Czech production company entering the Polish market using strategic methods and suitable marketing tools for the successful start of business on the foreign market. The aim of the design part is to choose the form of business, analysis, company entry strategy and business strategy. The last part consists of the design of the innovation of the selected product, the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/h948z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedúci: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Petr Švarc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior Analysis on the Cosmetic Salons Market
Kira Karataeva -
Entry Strategy of Bageteria to Polish Market
Miriam Bandíková -
Komunikační mix firmy vstupující na polský trh
Michal Trnka -
Vstup české firmy na polský trh
Hana Homolová -
Analýza expanze na polský trh
Bára Otáhalíková -
Formulace obchodní strategie společnosti ZDT pro polský trh
Martina Kůsová -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu produktu
Jakub Janíček -
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
Anna Šestáková