Adaptační kurz jako nástroj práce s třídním kolektivem – Bc. Barbora Krčálová
Bc. Barbora Krčálová
Master's thesis
Adaptační kurz jako nástroj práce s třídním kolektivem
The adaptation course as a tool for influencing the classroom relationships
Abstract:
Tato práce se zabývá tématem adaptačního kurzu jako nástroje pro ovlivňování vztahů ve školní třídě. V teoretické části se snaží vymezit pojem adaptační kurz, objasnit jeho smysl, cíle, principy a metody. Kromě toho se v teoretické části snaží tato práce poukázat na důvody, proč bychom měli s třídním kolektivem a vztahy v rámci této skupiny pracovat a jak je třeba sestavit adaptační kurz, abychom byl …moreAbstract:
This thesis deals with the topic of adaptation course as a tool for influencing class relationships. In the theoretical part of the thesis, we try to give a definition of an adaptation course, to cast light on its meaning, goals, principles and methods. Furthermore, we try to point out the reasons, why we see the class relationships important and why it is crucial to work with them. We also discuss …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 12. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/cwwgh/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 1. 2015
- Supervisor: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Mgr. et Mgr. Pavlína Grác Livňanská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Sociální vztahy a z nich vznikající role ve školní družině z pohledu vychovatelů
Monika ŠTYXOVÁ -
Sociální vztahy ve školní třídě
Erika Kapitánová -
Dítě se syndromem ADD ve školním a domácím prostředí s ohledem na výkon ve vzdělávání a sociální vztahy
Tereza SAJLEROVÁ -
Žák na 1. stupni základní školy v kontextu vztahů ve školní třídě
Denisa Týnová -
Attachment a vztahy s vrstevníky ve školní třídě v období adolescence
Natálie BOROVSKÁ -
Sociální vztahy ve školní třídě a možnosti sociálněpsychologického výcviku
Tereza Kafková -
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD
Barbora LICKOVÁ