Adaptační kurz jako nástroj práce s třídním kolektivem – Bc. Barbora Krčálová
Bc. Barbora Krčálová
Diplomová práce
Adaptační kurz jako nástroj práce s třídním kolektivem
The adaptation course as a tool for influencing the classroom relationships
Anotace:
Tato práce se zabývá tématem adaptačního kurzu jako nástroje pro ovlivňování vztahů ve školní třídě. V teoretické části se snaží vymezit pojem adaptační kurz, objasnit jeho smysl, cíle, principy a metody. Kromě toho se v teoretické části snaží tato práce poukázat na důvody, proč bychom měli s třídním kolektivem a vztahy v rámci této skupiny pracovat a jak je třeba sestavit adaptační kurz, abychom byl …víceAbstract:
This thesis deals with the topic of adaptation course as a tool for influencing class relationships. In the theoretical part of the thesis, we try to give a definition of an adaptation course, to cast light on its meaning, goals, principles and methods. Furthermore, we try to point out the reasons, why we see the class relationships important and why it is crucial to work with them. We also discuss …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cwwgh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2015
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. et Mgr. Pavlína Grác Livňanská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Sociální vztahy a z nich vznikající role ve školní družině z pohledu vychovatelů
Monika ŠTYXOVÁ -
Sociální vztahy ve školní třídě
Erika Kapitánová -
Dítě se syndromem ADD ve školním a domácím prostředí s ohledem na výkon ve vzdělávání a sociální vztahy
Tereza SAJLEROVÁ -
Žák na 1. stupni základní školy v kontextu vztahů ve školní třídě
Denisa Týnová -
Attachment a vztahy s vrstevníky ve školní třídě v období adolescence
Natálie BOROVSKÁ -
Sociální vztahy ve školní třídě a možnosti sociálněpsychologického výcviku
Tereza Kafková -
Vnímaná vlastní účinnost učitelů ve vztahu k diverzitě žáků ve školním prostředí
Klára Trčková -
Vliv asistenta pedagoga na vztahy ve školní třídě s žákem s ADHD
Barbora LICKOVÁ